Marketing agencija Posh & Media, Beograd
sreng
  • Home
  • O nama
  • Usluge
  • Klijenti
  • Portfolio
  • Kontakt
  • Blog

BTL planiranje, organizovanje i realizacija događaja

Below the line (ispod linije) oblici su marketinške promocije proizvoda bez kojih se ne može zamisliti moderna i kompletna marketinška kampanja. BTL pomaže unapređenju prodaje momentalno.
BTL predstavlja finije podešene i na podacima zasnovane kampanje koje su zbog svoje specijalnosti lako merljive.
 
Moderne marketinške kampanje sve više postaju specijalizovane i preporučuju proizvod uskom segmentu potrošača od kojeg se očekuje najbolja reakcija. Kupcu se nudi da vidi, oseti i proba proizvod, da kaže svoje mišljenje o krajnjem rezultatu – sve u svemu skup neprocenjivih podataka koji prave novi koncept eksperimentalnog marketinga.
 
BTL je osim po merljivosti i fokusu, čvršće vezan za prodaju iz još jednog razloga – BTL kampanja služi povećanju prodaje na licu mesta, jer su takve promotivne aktivnosti osmišljene tako da stimulišu potrošnju.
 
U okviru BTL aktivnosti POSH&media nudi organizaciju raznih vrsta događaja.
  • Grafički dizajn i strateški marketing
  • ATL masovna komunikacija
  • BTL planiranje, organizovanje i realizacija događaja
    • Korporativni događaji
    • Sajmovi i izložbe
    • Promocija
    • Prezentacija
    • Street marketing
    • POS promocija
  • Izrada Web sajta
  • Internet marketing / digital
  • PR
  • Izrada scenografije i opremanje prostora
  • Audio i video produkcija
  • Fotografija
Posh&media

Follow us:

Copyright © 2020 POSH&media. All rights reserved