Marketing agencija Posh & Media, Beograd
sreng
  • Home
  • O nama
  • Usluge
  • Klijenti
  • Portfolio
  • Kontakt
  • Blog
  • Grafički dizajn i strateški marketing

  • ATL masovna komunikacija

  • BTL planiranje, organizovanje i realizacija događaja

  • Izrada Web sajta

  • Internet marketing / digital

  • PR

  • Izrada scenografije i opremanje prostora

  • Audio i video produkcija

  • Fotografija

Coca Cola Hellenic - Konferencija za partnere I

← Nazad
 
ZADATAK
Coca-Cola Hellenic svake godine organizuje konferenciju za svoje partnere/saradnike na kojoj se pored analize prethodnih poslovnih rezultata i najave budućih planova saradnici opuštaju i zabavljaju u prijatnoj atmosferi. POSH je imao zadatak da realizuje ovaj događaj.
REŠENJE
Rešenje projekta: kreiranje programa događaja, kompletna organizacija kao i osmišljavanje key visuala, kompletan brending, scenografija, izrada svih video materijala, odabir hostesa, promotivni materijal: pozivnice, zahvalnice, pakovanje za poklone, upitnik, agenda, bedževi…

 

Coca-Colaboracija 2013 zadovoljava sve neophodne uslove dobrog naziva:

1. ZVUČNOST: Coca-Colaboracija se lako čita i izgovara, a zvuči skoro kao Coca-Cola. Naziv je na isti način zvučan, ritmičan i prijemčiv (co-co) pa na taj način u sebi nosi i Coca Colinu energiju i vre- dnost samog brenda.

2. ODRŽIVOST: Stavljanje 2013 uz naziv sugeriše eventualnu tradicionalnost i samom događaju dodaje na vrednosti. Zvuči kao nastavak se- rije godišnjih konferencija, a isti naziv se zaista može koristiti i u budućnosti - npr. Coca-Colaboracija 2014.

3. VIZUELIZACIJA: Coca-Colaboracija u vizuelnom smislu ne samo da zvuči već lako može i da “izgleda kao Coca-Cola”, a vizuelni utisak je najjači čulni utisak kod ljudi. 4. SMISAO: a) Coca-Colaboracija sadrži ceo naziv brenda što nedvosmi- sleno dovodi u vezu konferenciju sa organizatorom. b) Naziv koji u sebi sadrži reč “collaboration”, usklađen je sa smislom i ciljevima konferencije: Saradnja distributera u ostvarivanju zajedničkog cilja.

Kako konferencija nije imala temu, tj konkretan naziv, osmislili smo ime i logotip konferencije: Coca-Colaboracija 2013 Naziv predstavlja zanimljivu složenicu koja na idealan način u sebi kombinuje ciljeve konferencije sa snagom i simbolikom brenda Coca-Cola. Igra reči je jasna, jednoznačna i očigledna, pa je već na prvi pogled preneta informacija, uloga i smisao konfe- rencije. Imajući u vidu snagu Coca-Cola brenda, ovaj naziv, koji se u gotovo u potpunosti oslanja na sam brend, u istoj meri crpi njegovu (neiscprnu) snagu i plasira je za sopstvene potrebe.

Naslov 2

Kako konferencija nije imala temu, tj konkretan naziv, osmislili smo ime i logotip konferencije: Coca-Colaboracija 2013 Naziv predstavlja zanimljivu složenicu koja na idealan način u sebi kombinuje ciljeve konferencije sa snagom i simbolikom brenda Coca-Cola. Igra reči je jasna, jednoznačna i očigledna, pa je već na prvi pogled preneta informacija, uloga i smisao konfe- rencije. Imajući u vidu snagu Coca-Cola brenda, ovaj naziv, koji se u gotovo u potpunosti oslanja na sam brend, u istoj meri crpi njegovu (neiscprnu) snagu i plasira je za sopstvene potrebe.

Naslov 3

Kako konferencija nije imala temu, tj konkretan naziv, osmislili smo ime i logotip konferencije: Coca-Colaboracija 2013 Naziv predstavlja zanimljivu složenicu koja na idealan način u sebi kombinuje ciljeve konferencije sa snagom i simbolikom brenda Coca-Cola. Igra reči je jasna, jednoznačna i očigledna, pa je već na prvi pogled preneta informacija, uloga i smisao konfe- rencije. Imajući u vidu snagu Coca-Cola brenda, ovaj naziv, koji se u gotovo u potpunosti oslanja na sam brend, u istoj meri crpi njegovu (neiscprnu) snagu i plasira je za sopstvene potrebe.

Naslov 4

Kako konferencija nije imala temu, tj konkretan naziv, osmislili smo ime i logotip konferencije: Coca-Colaboracija 2013 Naziv predstavlja zanimljivu složenicu koja na idealan način u sebi kombinuje ciljeve konferencije sa snagom i simbolikom brenda Coca-Cola. Igra reči je jasna, jednoznačna i očigledna, pa je već na prvi pogled preneta informacija, uloga i smisao konfe- rencije. Imajući u vidu snagu Coca-Cola brenda, ovaj naziv, koji se u gotovo u potpunosti oslanja na sam brend, u istoj meri crpi njegovu (neiscprnu) snagu i plasira je za sopstvene potrebe.

Imajući u vidu snagu Coca-Cola brenda, ovaj naziv, koji se u gotovo u potpunosti oslanja na sam brend, u istoj meri crpi njegovu (neiscprnu) snagu i plasira je za sopstvene potrebe.

Naslov 4

Kako konferencija nije imala temu, tj konkretan naziv, osmislili smo ime i logotip konferencije: Coca-Colaboracija 2013 Naziv predstavlja zanimljivu složenicu koja na idealan način u sebi kombinuje ciljeve konferencije sa snagom i simbolikom brenda Coca-Cola. Igra reči je jasna, jednoznačna i očigledna, pa je već na prvi pogled preneta informacija, uloga i smisao konfe- rencije. Imajući u vidu snagu Coca-Cola brenda, ovaj naziv, koji se u gotovo u potpunosti oslanja na sam brend, u istoj meri crpi njegovu (neiscprnu) snagu i plasira je za sopstvene potrebe.

 

Marketing agencija SEO TEKST


Naslov 4

Kako konferencija nije imala temu, tj konkretan naziv, osmislili smo ime i logotip konferencije: Coca-Colaboracija 2013 Naziv predstavlja zanimljivu složenicu koja na idealan način u sebi kombinuje ciljeve konferencije sa snagom i simbolikom brenda Coca-Cola. Igra reči je jasna, jednoznačna i očigledna, pa je već na prvi pogled preneta informacija, uloga i smisao konfe- rencije. Imajući u vidu snagu Coca-Cola brenda, ovaj naziv, koji se u gotovo u potpunosti oslanja na sam brend, u istoj meri crpi njegovu (neiscprnu) snagu i plasira je za sopstvene potrebe.

Imajući u vidu snagu Coca-Cola brenda, ovaj naziv, koji se u gotovo u potpunosti oslanja na sam brend, u istoj meri crpi njegovu (neiscprnu) snagu i plasira je za sopstvene potrebe.

 


Kružnice kao mehurići simbolički predstavljaju distributere kao zasebne entitete, a Coca-Cola talas predstavlja energiju koja ih poslovno spaja stvarajući jak partnerski odnos i tim. Ceo vizual podržava naziv konferencije – KOLABORACIJALogotip konferencije, key visualScenografija - sala za prezentacije, hotel Angela, KopaonikPozivnica za konferencijuPrezentacija pica, brend ambasador Mr. Dejan Živkoski, predsednik udruženja somelijera SrbijeScenografija, party sala, Garden, hotel GrandPersonalizovane limenke za sve gosteGoste su zabavljale zvezde Grand-a Milica Pavlovic i Mišel Gvozdenović

Slični projekti

COCA-COLA

Annual management meeting

Austrotherm - 15 godina Austrotherm-a u Srbiji

TRIGEMA

Kick Off II

Događaj 75 godina pobede nad fašizmom Grad Pančevo

Coca Cola Kick off 2014

Jack Daniels & Premium Spirits Konferencija

Fanta Halloween

Posh&media

Follow us:

Copyright © 2021 POSH&media. All rights reserved