Usluge
ŠTA JE TO BRIEF?
Brief predstavlja dokument koji klijent sastavlja za marketinšku agenciju. Brief služi da agenciji da jasan zadatak po kojem će se raditi određeni projekat. Dobar brief podrazumeva odgovor na par pitanja na koja klijent treba da odgovori u pisanoj formi i prosledi agenciji ili prezentuje na sastanku.
KOJA SU TO PITANJA?
Neka od osnovnih pitanja su: Šta su prednosti ili mane našeg proizvoda ili usluge u odnosu na tržišnu konkurenciju? Da li nas nešto izdavaja i šta? Kako želimo da pozicioniramo naš brend? Koje okvire budžeta imamo na raspolaganju? Ko je do sada bio naša ciljna grupa i po našem mišljenju koju ciljnu grupu treba da targetiramo u budućnosti? Ko nam je konkurencija i sa kim se takmičimo na online ili offline tržištu?
SASTANAK?
Svakako, uvek je najbolje zakazati sastanak i proći sve informacije zajedno sa agencijom. Puno puta će agencija imati pitanja koja će mnogo pomoći i rasvetliti ciljeve samom klijentu. Svaki projekat ima svoje osobenosti i svakom projektu posvećujemo istu pažnju! Zato uvek preporučujemo sastanak i lično upoznavanje.