ZADATAK
Nakon odluke da se pokrene masovna proizvodnja PVC stolarije, koja kvalitetom i karakteristikama parira svetskim proizvođa- čima, neophodno je bilo postaviti osnove za komunikaciju o novom proi- zvodu Peštan-a. Prvi zadatci su bili - dizajn key visual-a, kreiranje slogana, logotip novog proizvoda i adaptacije dizajna na sve formate predviđene u strategiji.
REŠENJE
Key visual je sastavljen iz dva dela, jedan vezan za toplinu porodičnog doma i sve benefite upotrebe kvalitetne PVC stolarije dok drugi deo predstavlja vremenske prilike tj, ne prilike koje osim vizuelnog nemaju drugih uticaja na ukućane.
Pokret vetra kao simbol vremenskih nepogoda i plava boja koja asocira na hladnoću od koje nas štiti Peštanov PVC prozor –desna strana vizuala.
Presek prozora koji nenametljivo govori o njego- vom kvalitetu i tehničkim elementima – sredina vizuala.
Prikaz majke i deteta, scena koja asocira na toplinu i spokoj koji imaju korisnici Peštan PVC stolarije – leva strana vizuala.
Slogan –„I mirni ste“
Ovaj slogan je ‘’radni’’ slogan, koji proizilazi iz svakodnevnog života ljudi koji rade sa PVC stolarijom – majstorima i prodavcima (distributerima). Izraz koji se često čuje kada nam prodaju nešto što je kvalitetno (i vredno). “Staviš to i miran si.” Kratak i slikovit slogan, sa malo reči koje puno govore. Iza ovog jednostavnog izraza stoje: Pouzdano, dugotrajno, izdržljivo, vredno, isplativo...Efektan. Prvi deo slogana ‘’Peštan PVC stolarija’’ jasno ukazuje na proizvod kao i proizvođača (brend) proizvoda. Dok drugi deo slogana gradi ličnu komunikaciju sa potrošačem ukazujući na kvalitet i pouzdanost.
Logotip - PEŠTAN PVC prozori i vrata
Osnova je izvedena iz postojećeg Peštan logotipa, uz dodatak ispisa „PVC“ i „prozori i vrata“, koristeći istu porodicu fontova. Dodatni grafički detalj izveden je iz oblika koji odgovara silueti prozora ili vrata, uz dodatno pozicioniranje slova „C“ koje u drugom planu asocira na kvaku prozora, tj vrata.