ZADATAK
Projekat je zasnovan na skretanju pažnje na problem reumatoidnog artritisa i problema sa kojima se susreću ljudi koji imaju potvrđenu dijagnozu artritisa. Takođe, cilj projekta je bila edukacije građana o prevenciji, pregledima i koracima usmerenim na borbu protiv ove bolesti. Agencija je imala za cilj da osmisli kreativni koncept, dizajnira logotip i izradi key visual kampanje. Adaptacija visual-a na sve formate predviđene u media planu je takođe bio zadatak POSH&media
REŠENJE
Kreativni koncept zasnovan je na prikazu osoba koje boluju od reumatoidnog artritisa, u svakodnevnim životnim situacijama, a koje su ujedno za njih teško izvodljive. Razvijena su 4 key visual-a sa četiri situacije, a svaki od visual-a predstavlja jednu starosnu grupu koja može biti pogođena ovom bolešću.
Pomenuti visual-i su potom adaptirani na sve potrebne materijale za OOH i promocije koje su planirane u projektu.