Šta treba:
Uvek treba pozvati sve zaposlene, nezavisno od toga da li su direktori ili noćni čuvari. Kompaniju čine svi njeni zaposleni. Pozivanje svih zaposlenih ima pozitivan uticaj na timski duh.
Uvek u događaj uključite nešto što će svima biti interesantno. Dajte do znanja svim zvanicama da to neće biti samo jedan u nizu dosadnih događaja, već nešto što će svima biti interesantni i nešt čemu mogu da se raduju.
Uvek planirajte unapred. Ukoliko vaš događaj ne isplanirate dovoljno unapred, može vam se desiti da se isti održi u lokalnoj pekari preko puta kancelarije.
Potrudite se da vaši korporativni događaji budu zabavni. Ukoliko vaši zaposleni smatraju da će im dogoađaj biti dosadan, lako se moće desiti da se ne pojave ili još gore da naprave sopstveni bez vas.
Obezbedite interesantne zakuske i piće. Nemojte štedeti na posluženju za korporativni događaj, jer možete ostaviti loš utisak na zvanice.
Šta nikako ne treba da radite:
Pazite da ne izaberete loš datum. Ukoliko kao vreme za događaj izaberete noć pred veliku prezentaciju ne možete očekivati opuštenu atmosferu.
Ne pravite događaj u kancelariji. Kancelarija je mesto gde se obavlja posao i gde se provodi mnogo vremena. Zabavni događaji se dešavaju van iste. Pored toga dobra je ideja da zaposleni i saradnici imaju priliku da vide svoje kolege i u nekom drugom okruženju.
Ne naplaćujete kotizaciju. Vi pravite ovaj događaj, nemojte tražiti gostima da isti finansiraju.
Ne zovite na događaje nedavno otpuštene radnike. Za ovu stavku i nije baš potrebno detaljno objašnjenje.
Opustite se. U kancelariji možda jeste šef, ali svakako je dozvoljeno da se opustite (ne previše) na događajima sa vojim kolegama.
Komentari
0Ostavite komentar
Your email is never published nor shared. Required fields are marked *