Projekat Ariljska malina je podrzan od strane Evopske komisije (EU) i smatra se jednim od najbitnijih projekata za unapredjenje ruralnog dela zapadne Srbije. Usmeren ka unapređenju konkurentnosti sektora proizvodnje i prerade maline u regionu “Ariljska malina” koji pokriva vise od 2300 km2 i zauzima 10% svetske proizvodnje maline.
Region “Ariljska malina” predstavlja prostor na kome se prema elaboratu o zastiti imena i geografskog porekla gaji “Ariljska malina”, a to su teritorije opstina Arilje, Pozega, Uzice, Ivanjica, Lucani, Cajetina i jedno selo opstine Nova Varos.
Projekat se moze podeliti u tri dela i to:
1. Standardizacija proizvodnje
2. Unapredjenje nadzora i kontrole
3. Marketing i distribucija
2. Unapredjenje nadzora i kontrole
3. Marketing i distribucija
Treći deo projekta bavi se unapređenjem distribucije i marketinga pre svega za svežu malinu. U okviru ovog dela projekta POSH&media vodi kompletni marketing koji se izmedju ostalog odnosi i na istraživanje pet stranih tržišta za sveže jagodasto voće, promocija znaka Ariljska malina, nastup na sajmu Fruit Logistica u Berlinu, kao i sve ostale vidove promocije.
Zanimljiv podatak a koji govori u prilog tome koliko je Srpska malina kvalitetan proizvod je cinjenica da izvoz Srpske maline pokriva vise od 50% prodaje malina u zapadnoj Evropi i 14% na svetkom nivou (od tih 14% Ariljska malina zauzima gore pomenutih 10%).
POSH&media je u toku Januara i Februara 2012. radila na projektu prezentacije Ariljske maline na 98m2 izlozbenog prostora na sajmu Fruit Logistica u Berlinu http://www.fruitlogistica.de/en/
Zadatak POSH&media je bio zakup sajamskog prostora, kompletno idejno resenje standa, produkcija i organizacija brendinga standa, dizajn i izrada svih promotivnih print i video materijala, angazovanje hostesa i njihov brending, organizacija celokupne montaze i demontaze svih elemenata standa, organizacija i nadgledanje video prezentacije clanova na samom standu kao i pomoc oko organizacije B2B sastanaka.
Sajam se odrzavao od 08-10 Februara 2012. i predstavlja jedan od najbitnijih internacionalnih skupova proizvodjaca, distibutera i preradjivaca svezeg voca. Na sajmu je biti prisutno vise od 2.400 kompanija sirom sveta. Ovo je prvi put da se Ariljska malina pojavljuje pod ovim imenom na ovakvoj manifestaciji. Cilj POSH&medie je da Ariljsku malinu predstavi kao brend i da postavi temelje prezentacije kvaliteta koji ovaj region nudi.
Komentari
0Ostavite komentar
Your email is never published nor shared. Required fields are marked *