ZADATAK
Osmisliti marketing kampanju za Fenix motorno ulje.
REŠENJE
U cilju povećanja poznatosti komercijalnog brenda Fenix ulja, razvili smo strategiju promovisanja istog kao i prepoznatljiv vizual kampanje.
Iz novo stvorenog vizuala kreirana je 3D TVC reklama koju je ispratio strateški kreiran media plan kako bi se komunikacija uspostavila sa ciljnom grupom.
U skladu sa vizualom kampanje osmišljen je i slogan: HILJADE PUTEVA U JEDNOJ BOCI ULJA
Eksplikacija slogana:
Neko pravilo je da ulje treba menjati na svakih 5000 km. Razni su faktori koji utuiču na ovaj broj, a kvalitet ulja je svakako jedan od bitnijih. Od kvaliteta ulja zavisi i ukupan radni vek motora i rizik od havarije. Ovaj slogan dovodi u vezu ulje sa pređenim kilometrima, a izraz “hiljade puteva” jeste neodređen, ali ostavlja utisak velikog broja pređenih kilometara. Pored toga, slogan ima i dobar ritam i zvučnost koja asocira na ulje, ponavljanjem glasa “lj” više puta.