ZADATAK
U cilju praćenja modernih trendova i razvoja tehnologija u svim segmentima poslovanja bilo je neophodno modernizovati i optimizovati internet prezentaciju DLHE. Zadatak POSH&media ogledao se u potpuno novom dizajnu sajta, reprogramiranju istog kao i prilagođavanju sadržaja po uzoru na svetske sajtove koji predstavljaju istu proizvodnu delatnost.
REŠENJE
Izrađen je key visual sajta www.dlhe.rs a idejno rešenje je koncipirano u pravcu dizajna koji je pročišćen, definisan jasnim linijama kao i svetlog kolorita.
Upotrebljene su kose linije koje simoblizuju protok vode kroz hidroelektranu. Pročišćenost dizajna asocira na nove, napredne tehnologije koje se koriste u poslovanju DLHE. Boja koja je najviše zastupljena u key visualu je plava boja koja jasno asocira na oblast poslovanja DLHE tj.vodu. Tipska korporativna plava boja koja se nalazi u ispisu znaka i logotipa se ponavlja u zaglavlju sajta čime se postiže balans u dizajnu stranice. Sajt je pregledan i jasan, a mapa sajta je usklađena po najnovijim istraživanjima koja navode da dobar sajt prikazuje sve potrebne informacije samo nakon DVA klika mišem.