Osim izrade samog koncepta ideje i grafizma (izrada znaka i logotipa kampanje, osmišljavanje ideje key visuala, izrada fotografija – biranje modela, postprodukcija) Posh tim je radio i niz promotivnih materijala kao što su: novinski oglasi, roll up, press wall, promo pult, brošure, brendig exterijera, brending garderobe za hostese, POS materijala itd.
Kampanja počinje manifestacijom „Trkom za dah“ koja će biti održana na bazenima u Beogradu, Subotici, Novom Sadu, Jagodini i Nišu u periodu od 17. do 30. avgusta 2011.
Na trkama će kao promoteri zdravlja učestvovati ličnosti iz sportskog, kulturnog, umetničkog i društvenog života Srbije. Zajedno sa njima, u trkama različitim stilovima, učestvovaće i građani, odnosno posetioci bazena, koji će moći da se zabave, isprobaju svoje plivačke sposobnosti i da sa promoterima akcije prenesu poruku o značaju sporta za očuvanje zdravlja.
Akcija počinje u Beogradu, na bazenu „Tašmajdan“, u sredu, 17. avgusta u 18 časova. Dva dana kasnije, u petak, 19. avgusta, trka će biti održana na Gradskom bazenu u Subotici, dok će se 23. avgusta u Novom Sadu održati na bazenu Sportskog centra „Sajmište“. Jagodinski „Akva park“ biće domaćin ovog događaja 25. avgusta, a manifestacija se završava 30. avgusta na bazenu Sportskog centra „Čair“ u Nišu.
Komentari
0Ostavite komentar
Your email is never published nor shared. Required fields are marked *