Sa ciljem predstavljanja srpske borovnice domaćim ali i INO potrošačima kao premium brend Nacionalno udrženje srpska borovnica je ušla u saradnju sa POSH&mediom koja je angažovana na projektima kako dizajna svih promo materijala tako I organizacije promocija putem event-a i PR-a.
U Srbiji se od 2006. godine gaji visokožbunasta američka borovnica kao potpuno nova voćna vrsta. Na samom startu, borovnica je istovremeno počela da se uzgaja u dva centra – u Arilju i Belanovici (okolina Ljiga) i trenutno je pod zasadima 100 ha zemlje. Proizvodnju u Arilju podržao je United States Agency for International Development (USAID ) . Ukoliko domaći proizvođači nastave trend povećavanja zasada, i na godišnjem nivou dostignu prosek povećanja površina pod zasadima od 50 ha, u narednim godinama mogu postati jedan od značajnijih proizvođača u Evropskoj Uniji“. Izvoz srpskih borovnica u EU je šansa za domaću poljoprivredu.
Osim kontinuiranog rada na izradi svih vrsta promotivnih materijala POSH&media je u saradnji sa PR agencijom New Media Team organizovala I događaj sa predstavnicima medija koje je održano 22. juna u restoranu Mala fabrika ukusa. Radnom druženju sa medijima, pored članova udruženja, velikog broja predstavnika medija prisustvovali su i predstavnici USAID Agrobiznis projekta, Američke agencije za međunarodni razvoj koje je pomoglo osnivanje ove organizacije januara 2010.godine.
Takodje pored ovog događaja POSH&media je organizovala I promociju borovnice na mestu prodaje u dva Maxi diskonta: Alonso Maxi diskont – Gospodar Jovanova 39 i Maxi na Dedinju.

Komentari
0Ostavite komentar
Your email is never published nor shared. Required fields are marked *