Organizacija najvećeg godišnjeg događaja u okviru Coca-Cola Hellenic Srbija je za 2014. godinu poverena POSH&mediji.
Agencija je osmislila i organizovala događaj na najbolji način i opšte zadovoljstvo svih učesnika a najvažnije, saradnika na strani klijenta.
Veliki obim posla obuhvatao je definisanje koncepta ovogodišnje konferencije, 3D video projekcije, organizaciju i realizaciju uređenja prostora i drugih aspekata protokola - scenografija, svetlo, zvuk, tehničko osoblje, preformansi, izvođači, moderatori, promo tim, bend, DJ...
Centralno mesto projekta predstavljalo je 3D mapiranje polovine Expo centra, i to formata 65x5m a koji je pokrivao tri zida hale uvodeci posetioce u „immersive enviroment“ i koji je imao svoju ulogu u dnevnom, konferencijskom delu kao i u noćnom delu konferencije - „Annual party“.
Komentari
0Ostavite komentar
Your email is never published nor shared. Required fields are marked *